Мої Фото | This Blog in English | Мої Друзі | Мої Подорожі

Thursday, July 06, 2006

Шешори 2006 - невеличке промо


Детальніше про фестиваль моєї мрії. Так, розпочинати потрібно з Країни мрій, але далі - ще краще. Шешори 2006 - справжній етнічний фестиваль у Карпатах...

Шешори - це не просто музика! Гайдамаки та багато інших цікавих колективів. Постійно діючі майстерні українських, ірландських, естонських та східних танців. Покази традииційних ремесел - розпис скла, ткацтво, ляльки, музичні інструменти...
Точно бачив, що Антон Чорний збирається в Шешори... Можете запитати його "Чому?". Хоча для мене особисто - відповідь очевидна!

12-14 липня в Карпатах (село Шешори, Косівський р-н, Івано-Франківська обл.) - фестиваль етнічної музики та лендарту Шешори. У Вас ще є час купити квитки на поїзд!

2 Comments:

At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Yaki Gaidamaky??/ voni Gutsuli spravzhni!! A Shlyah by vas trafiv choloviche! A festival' super, v sheshorah cikave pleso ye de mozhna zi skal postribati v vodu..

 
At 8:40 AM, Anonymous Anonymous said...

От халепа. Це якраз те дійство куди так хтілось потрапити... робота :(

 

Post a Comment

<< Home