Мої Фото | This Blog in English | Мої Друзі | Мої Подорожі

Monday, September 25, 2006

Панорама

Чим мені так сподобалося Ватерлоо? Тим, що протягом подорожі я не зустрів жодного туриста, а тим більше – туристичного автобуса. Я сам піднявся до Лева, сам подивився Панораму і здавалося, що – це місце для людей, які дійсно цікавляться пам’ятками бойової слави, а не приїхали зробити чергові кадри для фотоальбому.
Особливі почуття до Панорами в мене залишилися ще після Севастополя. Але тут я отримав особливе задоволення. В будинку не було жодної душі. Панорама оснащена просто фантастичним звуковим обладнанням, яке довершує реалістичність місця подій. Звуки маршу, постріли, вибухи, крики, полум’я, коні – справді, відчуваєш себе в центрі подій.
Ти стоїш на горі та спостерігаєш як тисячі твоїх людей вмирають за свою ідею. Навколо – крики та кров. Звучать сурми і вся гвардія зривається у нову атаку. Через мить – битва закінчується. Для когось це перемога, а для когось – поразка. Але ні те, ні інше не може повернути 50,000 тіл, які залишились догорати на полі бою.

2 Comments:

At 10:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Waterloo cikaiy, i tam perevazhno bagato turistiv, tak yak sam muzei prinos' veliki pributky Belgii...
Naicikavisha rich v Waterloo ce ostannya shtabkvartira Napoleona (1km dali na ivden' vid leva).

Ti b napisav meni pered tim yak u Belgiu yihav ya b tobi zmig by schos' poradyty

Yura

 
At 9:47 AM, Blogger Игорь Проценко said...

Na shtab-kvartyru Napoleona ne vystachylo chasu.

Z turystamy, ya mabut pryihav u garniy chas - mayzhe nikogo ne bulo :)

 

Post a Comment

<< Home