Мої Фото | This Blog in English | Мої Друзі | Мої Подорожі

Monday, September 25, 2006

Waterloo

Бути у Бельгії та не заїхати у Ватерлоо було б просто соромно. Я планував цю поїздку та чекав її навіть більше, ніж самого Брюсселю. І не був розчарований. Навпаки, я навіть не знав, що там є Панорама та музей воскових фігур.
Від Брюсселю проїхав хвилин двадцять на поїзді. Трохи соромно, що не можу сказати жодного речення французькою, проте центр та туристичний офіс знайшов швидко. Тут мені пояснили, що подивитися та де це все знаходиться. Дуже зручно, що можна купити квиток «все в одному» та більше не думати про організаційні дрібниці.
Розпочав з музею-резиденції Веллінгтона. Дівчина на ресепшені розповіла про своє українське коріння. Я ж одразу розповів, що вона має поїхати в Україну та подивитись на всі класні місця, які у нас є.
Кожна кімната музею присвячена одній з країн-учасниць битви. На другому поверсі є кімната, в якій жив Веллінгтон. Але найцікавішою була кімната з картами бойових дій, на яких можна було побачити хронологію подій того дня.
Все це супроводжувалося військовими маршами, а завершилося «Одою до радості» - символом об’єднання.
За статистикою музей відвідують в основному англійці та французи, але в останні роки виросла й кількість людей з Центральної та Східної Європи.

1 Comments:

At 11:09 AM, Anonymous Anonymous said...

Шерше ля фам - от тобі речення ;) Весь "Союз" його має знати.

 

Post a Comment

<< Home