Мої Фото | This Blog in English | Мої Друзі | Мої Подорожі

Tuesday, March 20, 2007

@rticle

Два дні тому я був просто шокований новиною, що про мене вийшла стаття у газеті Київського Політеху. Досі не можу повірити, але дуже вдячний Галині Несин за всі зусилля та сподіваюся, що мої слова хоч комусь припали до душі.

Єдине, що мене не порадувало, так це редакторська правка, яка, на мою думку, змінила зміст певних уривків. Тому, на Ваш розсуд, повний текст мого інтерв'ю.

Що тобі дав AIESEC, що змінилося у твоєму житті, перебуваючи в організації?

AIESEC дав мені багато корисних навичок та нової інформації, допоміг задуматись, що я хочу робити в майбутньому, як досягти своєї мети, та які перші кроки для цього зробити. В AIESEC я реалізував декілька проектів, які я продовжую вважати своїми великими досягненнями. Найголовніше, в AIESEC я зустрів багато цікавих людей - моїх надзвичайних друзів, з якими ми проїхали пів України і продовжуємо допомагати один одному в підкоренні нових вершин.

Про стажування: як потрапив, чому Ірландія, де працюєш, як справи?

Насправді, я вирішив для себе не їхати на стажування. Я працював у логістиці Procter&Gamble, але дуже швидко зрозумів, що це не те, чим я хочу займатися далі. Це був гарний урок для розуміння бажаної сфери діяльності, корпоратиної культури компанії та стилю менеджменту. Я хотів пожити певний час в іншій країні, щоб краще зрозуміти інших, а найголовніше - краще зрозуміти себе і свою власну країну, подивитись на неї з іншого боку... Оскільки професійна складова була для мене найважливішою, я хотів поїхати в Європу, але не у попсову країну, про яку вже все відомо, а в особливу в культурному та туристичному плані.

Мені пощастило, що всі ці вимоги реалізувалися у компанії Google в Ірландії. Надзвичайно цікава сфера електронного бізнесу та інтернет реклами, дух свободи та неформальність в усьому, досить неформальний стиль менеджменту, люди з 44 країн в одному офісі - все це просто надзвичайно... Плюс, природна краса ірландської землі, кельтська історія та культура, ірландський акцент, стосунки з британцями...

З кожним днем я дізнаюся все більше й більше, не тільки про ірландців, але й про інші національності. Після недавньої подорожі в Україну я став помічати нові речі, на які раніше не звертав уваги... Бути в Ірландії - це величезна нагода відчути себе справжнім послом української культури. Можу з впевненістю сказати, що ми створили новий імідж України і тепер майже кожна людина з гуглівського офісу хоче побачити нашу країну на власні очі.

Які плани на майбутнє, чи повернешся в Україну?

Планів на майбутнє дуже багато. Основна мета на найближчі два роки - це вийти на якісно новий рівень як у професійному, так і в академічному плані. Крім того, я завжди прагну багато подорожувати... До речі, в Україні я відвідав лише сорок цікавих місць з мого довгого списку, тому я обов'язково повернусь.

Якщо серйозно, то наближчі два роки я використаю для здобуття знань та досвіду, які я планую використати в Україні. Навіть зараз, будучи в Ірландії, я намагаюся допомагати громадським організаціям та своїм прикладом показувати, як і де здобути такий бажаний досвід, а головне - як його потім використати на благо України.

Яка твоя мрія?

Моя мрія - це сильна українська нація, яка буде знати і поважати свою мову, культуру та історію. Нація, в якій кожна людина буде будувати своє власне успішне життя і не звертати уваги на політичні негаразди. Жити власним життям, будувати власний успіх... Сума всіх цих людей буде успіхом української держави.

Чому, на твою думку, люди мають вступати до AIESEC?

Ставити питання, чому люди мають вступати до AIESEC - це дуже вузько. Я вважаю, що студенти та школярі, працюючи в будь-якій громадській організації, можуть отримати багато цікавого досвіду та зустріти надзвичайних людей. Досвід громадської роботи допомагає зрозуміти свої цінності та оцінити, який шлях людина хоче обрати в майбутньому. Додайте до цього користь для суспільства, яку принесе своєю роботою кожна людина і ви мене зрозумієте на 100%.

Яка саме то буде організація - це залежить від кожної конкретної людини... Потрібно проаналізувати, чим займається кожна з організацій, чого вона прагне досягти, який вона має стиль та цінності... Можна спробувати себе в декількох організаціях... Тому, шукайте, думайте, обирайте...

2 Comments:

At 5:23 AM, Blogger Асель said...

Impressive.

Can I translate it into Russian 'n send use it as a sample for AIESEC in Kyrgyzstan?

Besides, they know about u already :)

 
At 11:09 AM, Blogger Игорь Проценко said...

Yeah, feel free... I don't mind being public :)

How do they know about me?

 

Post a Comment

<< Home