Мої Фото | This Blog in English | Мої Друзі | Мої Подорожі

Thursday, March 22, 2007

Ukrainian Doodle

Дорогі друзі, як завжди, потрібні Ваші ідеї! Пам'ятаєте, у серпні я намагався зробити святковий логотип на День Незалежності, але тоді нічого не вийшло. Зараз же в мене набагато більше досвіду, а ідея святкового логотипу ще й досі нереалізована...

Свят, звичайно, дуже багато, проте за найближчих мені найбільше імпонує Івана Купала. Друзі, яким би Ви зробили святковий логотип Google на Івана Купала? Які альтернативні ідеї українського логотипу кружляють у Ваших головах? Чекаю на коментарі!

4 Comments:

At 8:38 PM, Blogger Raffaelka said...

Винок, свечи, костёр... что-то в этом роде:)

 
At 8:05 AM, Blogger Tristan said...

Одну літеру замінити вінком з польових квітів, а у інші зробити вогнищем з перестрибуючою парою у вишиванках (схематично деталі і силуети зобразити), о!

 
At 9:08 AM, Blogger Unknown said...

Спробую... Подивимось, що вийде... В цілому, вінок, вогнище і пару було б супер...

Буду підпрягати, щоб хтось це намалював... Бо сам же нездара... :)

 
At 2:57 PM, Blogger Tristan said...

Хєхє :)
Нездара кажеш... а спробуй :)

 

Post a Comment

<< Home